תחתונים רב פעמיים –שומרים עלייך ועל הסביבה

 

כאשר את עומדת ללדת, את עוברת הכנה. את מכינה את עצמך לחוויה הבלתי נתפשת שאוטוטו יגיח מתוכך יצור חי שטיפחת במשך חודשים, את אפילו מכינה עצמך לכאבים האפשריים ומנחמת את עצמך שזה יהיה בסדר ושבסופו של דבר זה שווה את זה. את מתייעצת עם חברות ומחפשת באינטרנט, בודקת מה להכין, אילו הוראות והנחיות להשאיר לבן הזוג, אולי תכיני לו אוכל שיחכה במקפיא – איך הוא יסתדר?

בין שלל העצות שאת מחפשת ומקבלת ישנה קבוצה הנכללת כולה תחת המונח ״תיק לידה״ – מה לקחת איתך לאותם כמה ימים קצרים שבהם תשהי במחלקת יולדות, אחרי שתלדי, אשר יסייעו לך להרגיש הכי נוח שאפשר (באמת.. כמה נוח כבר יכול להיות שם). את נשטפת בשלל עצות על איזה מכנס טרנינג הכי כדאי, איזה חלוק, נעלי בית וכפכפים למקלחת – לרגע נדמה שאת שוב בת 18 ועוד רגע מתגייסת.

העצה הכי טובה שאנו יכולות לתת לך לקראת החוויה המרגשת –קחי רגע, תנשמי ועכשיו תחשבי: מה יהיה לי הכי נוח?

אחד הפריטים שמופיעים כמעט בכל רשימה מומלצת לתיק לידה – תחתוני רשת חד פעמיים. ההגיון מאחורי המוצר הזה הוא שאחרי הלידה את ממשיכה להפריש דם באופן טבעי כחלק מחזרת הגוף שלך לעצמו. במקום שזה יקרה לך כשאת לובשת את התחתונים הכי יפים שלך (כי בינינו, מי לא רוצה לנסות ולהרגיש יפה בסיטואציה הזו, לפחות בשביל עצמה), את רוכשת חבילת תחתוני רשת חד-פעמיים כאלה וכל כמה שעות מחליפה. קצת כמו שימוש בפד לספיגת מחזור. אם אתן כבר מתייעצות, תבדקו עם החברות שכבר ניסו, כמה באמת נוח או לא השימוש באותם תחתוני רשת. הן לא ממש עמידות, לא מרגישות נעים והכי גרוע – אם עברת ניתוח קיסרי, הרשת עלולה להיתפס לך בסיכות שבאזור החתך וזה ממש לא נעים או נוח. אז מה עושות?

תכירי את המוצר החדש באתר: תחתונים אקולוגיים למחזור וספיגה לאחר לידה. מקורו של מוצר זה ברצון למצוא פתרון נוח שיהווה חלופה מצויינת לתחתונים החד-פעמיים מבלי לפגוע באיכות הסביבה, מבלי להתפשר על איכות ויעילות. אז איך הן עובדות? התחתונים הינם תחתוני כותנה רב פעמיים, עשויים מ-100% כותנה אורגנית (בעלי אישור gots– אישור בינלאומי לכותנה אורגנית, המבטיח שהכותנה אינה מכילה כימיקלים מסוכנים ומיוצרת בסחר הוגן). המוצר רך ונעים, נושם ואינו מורכב מחומרים סינטטיים. מעל התחתון תפורה שכבת פול ומעליה שכבות של עוד כותנה אורגנית לספיגה. שכבת הפול אינה באה במגע עם הגוף. רגע, מה זה בכלל הפול הזה? מדובר בשכבה נושמת אך אטומה לנוזלים, אנטי בקטריאלית, המכילה יוני כסף. השכבה מאפשרת מניעת ריחות רעים ללא שימוש בכימיקלים מסוכנים. שכבת הפול עמידה בכ-300 כביסות, ידידותית לסביבה ואינה מייצרת גירויים או רגישות בעור – היא כלל לא באה במגע ישיר עם העור.

הריח הרע שנוהג ללוות שימוש בתחבושות וטמפונים נובע מעצם המפגש בין הדם המופרש לבין החומרים הכימיים שקיימים בתוך אותם מוצרים. תחתוני מחזור רב פעמיים שאינם מכילים את אותם חומרים לא ידיפו ריחות רעים. למעשה, עם קניית המוצר המופלא הזה, אתן רוכשות תחתון מכותנה אורגנית אשר מתפקד גם בתור תחתון להריון רב פעמי, כך שאתן שומרות על עצמכן באופן נוח, איכותי וגם ידידותי לסביבה. וזה עוד לא הכל, כי אחרי הלידה, כאשר תחזרי הביתה ולשגרת החיים, התחתונים הללו ישמשו אותך כתחתונים סופגי מחזור.

רצינו רק לציין שאם תבחרי לרכוש את המוצר הנפלא הזה, שאפילו מיוצר כאן אצלנו בארץ, קחי המלצה חמה מאיתנו וקני שני זוגות על מנת לתת מענה לימים הראשונים אחרי הלידה בהם תצטרכי להחליף את התחתונים כל כמה שעות. מידת התחתונים שמומלץ לרכוש היא מידתך הרגילה. המוצר קיים בגזרה נמוכה ובגזרה גבוהה המומלצת במיוחד אחרי ניתוח קיסרי.

 

אימהות היא מותג בגדי הריון והנקה שהוקם כהגשמת חלום של המייסדת, יפעת לוי, המשמשת גם כמעצבת הבית ומנהלת העסק. בראש מעינינו נמצא נושא מתן הפתרונות הטובים ביותר לנשים בהריון, אחרי לידה ומעבר. אנו דוגלות בהנגשת הנקה דיסקרטית נוחה בכל מקום ומצב, ומאמינות שגם אישה בהריון יכולה ואמורה להתלבש בפריטים שישלבו נוחות עם מראה – את לא צריכה לוותר על חוש האופנה שלך כשאת נושאת בבטנך את יורש/ת העצר. אנו מאמינות שבגד יפה ונוח משרה תחושה של ביטחון עצמי ונינוחות, שני דברים שתמיד טוב שיהיו, אך במיוחד בתקופת ההריון. הבגדים שלנו נתפרים בישראל, עשויים מבדים איכותיים וישרתו אותך לאורך שנים. הקליקי כאן ותוכלי לקרוא עוד על התחתונים האקולוגיים שאנו משווקות, כמו גם לפתוח דלת לעולם שלם של בגדי הריון והנקה שנוצרו במיוחד עבורך.