כוס טפטופים: כיצד להשתמש נכון?

היא מאפשרת לאסוף ולנצל חלב אם שעד כה התבזבז. הרעיון הוא לשאוב חלב בזמן ההנקה וכך לייצר מאגר חלב קפוא לשעת הצורך. אבל איך בעצם משתמשים בכוס וכיצד היא פועלת?

אם את חושבת לקנות כדאי ללמוד איך להשתמש בה נכון. אפילו אם כבר יש לך כוס כזו לא בטוח שאת משתמשת בה בדרך שמניבה את מלוא פוטנציאל החלב. לכן הכנתי עבורך מדריך שימושי לכוס הטפטופים.

קצת עובדות על הכוס טיפטופים

כוס הטפטופים Hakkaa cup היא כוס עשוייה סיליקון שפועלת ללא כל חיבור לחשמל או בטריות וללא צינורות. הכוס מתחברת לשד על ידי וואקום. היא מסתמכת על מנגנון שחרור החלב הטבעי, כשהתינוק או המשאבה מגרה את הפטמה הגוף משחרר חלב בו זמנית בשני השדיים כך שבשעת ההנקה השד השני ישחרר חלב גם הוא (אלו הטפטופים שבזכותם מייצרים רפידות הנקה). הלחץ שהכוס מפעילה על השד גורם לשד להמשיך ולטפטף ביתר שאת במשך ההנקה וגם אוסף את הטפטופים שנוזלים ממילא בזמן ההנקה מהצד שהתינוק איננו מחובר אליו. אפשר לחבר את הכוס גם ללא הנקה או שאיבה מהצד השני כשהשדיים מלאים מאוד או מיד כשמורגש טפטוף חלב כדי לאסוף את החלב המטפטף ולעודד המשך של שחרור החלב.

איך משתמשים בכוס טיפטופים?

מניקות רבות פשוט מחברות את הכוס לשד ומתפלאות על כך שהוואקום לא כל כך טוב והכוס נופלת. דחיפה של הכוס אל השד לא ממש תעזור. כשמחברים את כוס הטפטופים חשוב ללחוץ עליה עם היד ותוך כדי הלחיצה להצמיד אותה אל הפטמה (כמו בתמונה בראשית הכתבה). כאשר הפטמה ממוקמת במרכז הכוס משחררים את הלחץ והפטמה נמשכת עמוק לתוך הכוס עם רקמה נוספת מהשד עצמו. כעת כדאי לבדוק את הוואקום לראות שהכוס לא תזוז במגע או מכה (למשל של הרגל או היד של התינוק). בצורה כזו הכוס תניב הרבה יותר חלב אם בכל הנקה וגם לא תיפול בקלות.

לאחר סיום ההנקה כדאי להעביר את החלב שנשאב לשקית או בקבוק מכיוון שהכוס מאוד לא יציבה. הכוס צריכה לעבור שטיפה עם מים וסבון אחרי השימוש סטריליזציה פעם ביום בדומה לבקבוקים.

כיצד להשתמש בכוס Haakaa שלך:

  • לעקר את הכוס על ידי רותחים במים במשך 3-5 דקות.
  • מניחים את אוגן הכוס על הפטמה – וודאי שהפטמה ממוקדת בנוחות בצוואר הכוס.
  • החל יניקה – ייתכן שיהיה עליך להתאים את המיקום של המשאבה שלך כמה פעמים. לאחר משאבת מאובטח ונוח, להחיל יניקה על ידי לחיצה על בסיס המשאבה כדי להתחיל את זרימת החלב.
  • לאחר שהחלב מתחיל לזרום, פשוט לעזוב את המשאבה לבד לעשות את הדבר שלה!
  • כאשר המשאבה מלאה, כדאי לרוקן את הכוס ריק לתוך בקבוק אחסון או שקית אחסון.

ניקוי וטיפול

נקו לאחר כל שימוש. אנו ממליצים בחום על ניקוי ועיקור משאבת חזה Haakaa שלך עם כל מערכת סטריליזציה קיטור או על ידי רותחים במים במשך 3-5 דקות. אין להשתמש בחומרים מבוססי אקונומיקה או בטבליות מעוקרות לניקוי המוצר. אל תשתמש במכשירי UV כדי לנקות את המוצר מכיוון שהוא עלול להשפיע על אורך החיים של הכוס.

לרכישת כוס טפטופים לחצו כאן

זהירות: בדוק את מצב המוצר באופן קבוע. החלף אם מוצר זה מראה סימנים כלשהם לנזק. אין לאחסן ליד חפצים חדים. רק מברשות זיפים רכות או ספוגים רכים יש להשתמש כדי לנקות את המוצר הזה. חשיפה לדטרגנט עלולה לגרום לסיליקון במוצר להיראות מעונן. מוצר זה אינו צעצוע. אין להשתמש במוצר זה לשום דבר פרט לשימוש המיועד שלו. אחסן את המוצר במקום קריר ויבש והימנע מאור שמש ישיר. יש צורך בהשגחה למבוגרים.

לינקים לסרטונים שנותנים הסבר מפיה של מדריכת הנקה כיצד להשתמש בכוס –

אם תרצי להתפנק בבגדי ההנקה שאני מעצבת את מוזמנת להציץ