פרויקט “האימהות של IMAHOT” נוצר אצלי בלב אחרי שפגשתי את הצלם עד רובנר. ידעתי שהצילום האומנותי שלו , יביא את נקודת המבט שלי, כשאני מביטה בכן בהריון או לאחר לידה, לובשות את הבגדים שאני מעצבת לכן.
יש תהליך אימהי אוטומטי שמתרחש בכל אחת מרגע שהיא נושאת בתוכה תינוק, משהו בסדר העדיפויות לאט ובהדרגה משתנה. לאחר לידה ,החוויה הזאת של יצירת חיים היא  עצומה ובלתי נתפשת ובעקבותיה אנחנו הופכות לאדם חדש שהוא רוב הזמן עסוק בלהיות 100% אמא. חשוב לי שגם את כאמא תדעי לשים את עצמך על פסגת סולם תשומת הלב, גם אם זה קורה רק לכמה רגעים.

במיזם הצילום הזה, אנחנו מצלמים אמהות מיוחדות במיוחד, האמהות לבושות ביום יום וגם בצילומים בפריטים מהקולקציה. בהזדמנות הזאת אנחנו נותנים משבצת זמן שמאיר בזרקור גדול את האמא בתשומת לב גדולה, תהנו מהתמונות, הן קסם כמוכן.
באהבה יפעת

זומא ואורי סלעי נשואים 4 שנים והורים לגל ודרור, אוהבים מאוד לבלות ביחד ולצאת לטבע. גרים בגבע כרמל.
זומא בת 32 עובדת סוציאלית עם נשמה . נולדה באיתיופיה ועלתה לארץ בשנת 1991 כשהייתה בת שנתיים. 
זומא ואורי עורכים הרצאות וערבי פולקלור לחשיפת תרבותם הייחודית של יהודי אתיופיה.
כזוג המשלב מוצאים שונים, חשוב לנו מאוד להציג את תרבות יהודי אתיופיה באובייקטיביות ובשמחה לפי העיניים שלנו ולמען קירוב הלבבות.

איך מסתדרת לך ההנקה? “אני מרגישה טוב עם עצמי ומרגישה קשר חזק עם דרור, המבטים שלו, הצחוק שלו שנותנים לי רגעי אושר. כולם אמרו לי שההנקה זה תהליך טבעי ופשוט. אבל בשבילי זה הצלחה של התחלה טובה. יודעת ומאמינה שההנקה היא הכי בריא לדרור, במיוחד כי הוא נולד בתקופת הקורונה.”
לינק לפרויקט הצמות של מזי ואורי