בגד ים להריון

 

קיץ, חם, שמש, אפשר לא ללכת לים? אי אפשר. מה לובשת הריונית בים? בגד ים כמובן. השאלה, איזה.

נשים רבות נמנעות בתקופת ההריון מלבישת בגד ים והסיבה העיקרית לכך היא הנראות. תקופת ההריון מאופיינת בשינויים רבים המתרחשים בגוף – מבפנים וגם בחוץ. שינויים אלו מגבירים את המודעות של כל אחת ואחת לאיך היא נראית בכל פריט לבוש ובעוד שאפשר לטשטש דברים מסוימים באמצעות חולצה מעט רחבה או מכנס רפוי, כאשר אנחנו מגיעות לבריכה -אנו זקוקות לשילוב שלרגע נדמה שאינו אפשרי – בגד ים שיטשטש מעט את מה שעובר על הגוף שלנו.

 

למעשה, על מנת שבגד ים יתאים לשימוש בתקופת ההריון, עליו לעמוד בשלושה תנאים עיקריים:

הוא חייב להיות עשוי מבד שנעים על העור.

הבד הזה חייב להיות עמיד בתנאי שהייה במים עם כלור או במי ים והוא מוכרח להפגין עמידות מול שמש קופחת.

בגד ים להריון צריך להיות בעל גזרה גמישה, כזו אשר יכולה להשתנות בקלות יחד עם גופך.

 

תכירי את בגד הים המושלם להריון – הטנקיני (Tankini). מדובר בבגד ים העשוי משני חלקים אשר מכסה את אזור הבטן. הוא לא צמוד על הגוף כמו בגד ים שלם – שלא מסתיר שום קימור או בליטה, הוא לא חושפני כמו ביקיני, הוא בדיוק השילוב של הטוב משני העולמות.

אם אתן בהריון או שכבר חוויתן הריון בעבר, אתן כבר יודעות שמשהו משתבש לו בפרופורציות של הגוף בתקופת ההריון. חלק אחד לפתע בולט יותר, חלק אחר משתנה ולא בהתאמה עם כל היתר. זה זמני, זה מבלבל לפעמים, אבל אין זו סיבה להרים ידיים או לוותר על פעילויות אהובות – נהפוך הוא.

את ממש לא צריכה לוותר על בגד ים שיהיה יפה, מעוצב ומחמיא – לא בתקופת ההריון ולא בכלל. כל מה שצריך לעשות הוא להתאים את בגד הים למצב גופך ובמהלך ההריון זה אומר שאת צריכה בגד ים שמשתנה יפה עם שינויי הגזרה שלך. את צריכה טנקיני.

מתברר שבתקופת ההריון, בעקבות המתיחה של העור והופעת פיגמנטציה, הופך עורה של ההריונית לרגיש יותר לחשיפה לשמש. הטנקיני ישמור על בטנך מחשיפה לשמש וכך ישמור על עורך וימנע ממך אי נוחות כלשהי לאחר הבילוי בחוף הים או בבריכה.

 

אנו יודעות ומותר להודות בכך שתמיד כיף לקבל מחמאות – ובזמן שאת בהריון ומודעת יותר מהרגיל לצורתו המשתנה של גופך, אין כמו לקבל מחמאה מחברה קרובה, מבן הזוג ובכלל, על המראה שלך. טנקיני יעניק לך את המראה שיביא עימו גם נוחות, גם שימושיות וגם את המחמאות. יש יותר טוב מזה?

כאשר את מעניקה לעצמך מלתחה מותאמת להריון, אל תשכחי גם את בגד הים. אפשר להעביר את ההריון בחופשיות ובקלילות ולהוריד מרשימת הדאגות את סוגיית ״אין לי מה ללבוש״ – המומחיות שלנו  באימהות היא בעיצוב ושיווק בגדי הריון והנקה אשר יאפשרו לך לעבור את תקופת ההריון, כולל הזמן שלוקח לגופך לשוב לגזרתו אחרי הלידה, כמו גם במהלך תקופת ההנקה.