איך הופכים מכנס רגיל למכנסי הריון – הפתרון פשוט יותר ממה שחשבת

את בהריון? מזל טוב! להסתובב כל היום זורחת, עם חיוך קטן מרוח על הפנים בלי שאת שמה לב, אושר גדול. עם האושר הנפלא של אימהות מתקרבת ישנם גם עניינים מעשיים בהם תיתקלי לאורך ההריון ואחד מהם הוא – מה לובשים? בהתחלה זה קל, ממשיכה כרגיל, עד שבוקר אחד המכנס האהוב עליך כבר מרגיש לוחץ ואת ממש לא רוצה ללחוץ על הבטן. את גם לא רוצה לוותר על הג׳ינס הזה. מה עושים? הופכים את המכנס האהוב כל כך למכנס הריון! אל תדאגי, לא צריך תופרת ולא נשלח אותך לעשות שינוי בלתי הפיך למכנס שלך, שהרי תרצי עוד לשוב אליו גם כשלא תהיה לך בטן הריונית.

כדי להסביר איך הופכים מכנס רגיל לזוג מכנסי הריון, כדאי שנתעכב רגע על ההבדלים בין השניים. מכיוון שבזמן ההריון הבטן ואזור האגן הולכים וגדלים, מכנסיים מומלצים לתקופת הריון יהיו בעלי יכולת לגדול איתך. זה אומר שיש להם רכיב של גמישות המתמקד באזור הבטן והאגן. ברוב המקרים מדובר בפס מאריג חזק וגמיש, בעל אלסטיות, שעשוי מבד רך ונעים, העוטף את הבטן ומתחיל מתחתיה. זוג מכנסי הריון איכותיים יאפשרו לך גם לשחרר או לכווץ את הפס האלסטי באמצעות שליטה על רצועות הגומי שמחזיקות אותו, בדומה למכנסי ילדים הניתנים לכיוון בקו המתניים. ניתן למצוא כיום מכנסי הריון לקיץ, מכנסי הריון לחורף, מגוון הבדים והגזרות רחב מאי פעם. לדקיקות הגזרה שבינינו יש אפילו מכנס סקיני להריון!

עכשיו שהסברנו וכולנו מבינים, הנה הקסם להפיכת מכנס רגיל ואהוב במיוחד למכנס הריון – תכירו את ביטנונה. מוצר ייחודי שלנו, מבית IMAHOT, אשר מתחבר לכל מכנס רגיל קיים שלכן ומתפקד כמעין פס אלסטי המאפשר להרחיב את חלקו העליון של המכנס. בסוף המאמר תמצאו קישור לדף המוצר וכאשר תראו, תבינו מיד איך זה עובד. הביטנונהמצויינת לחודשים הראשונים של ההריון והיא גם תאפשר לכן ללבוש שוב את המכנס המועדף עליכן אחרי הלידה, עד שתחזרו לגיזרתכן.

אנחנו יודעות שמכנסי הריון נחשבים בדרך כלל למוצר שעשוי להיות יקר, בייחוד כאשר חושבים עליהם כפריט מאד זמני. לנו ב-IMAHOT היה מאד חשוב לתת ערך מוסף למוצרינו ולכן אצלנו תוכלי למצוא מכנסי הריון לא יקרים, למרות שאנחנו לא מתפשרות ולו בטיפה בכל מה שקשור לאיכות שלהם. אם תבחרי לרכוש מכנסיים להריון אצלנו, תמצאי שאת משתמשת בהם גם אחרי ההריון בעיקר מכיוון שכפי שהם ניתנים להרחבה, כך הם גם ניתנים להצרה חזרה, באמצעות אותן רצועות גומי מתכווננות. גמישות כבר אמרנו, לא?

 

אימהות עיצובים הינה חברה מקומית, המתאימה את מוצריה לקהלים מקומיים. נוצרנו על ידי יפעת לוי שלא רק מנהלת אותנו, היא גם מעצבת את הקולקציות שלנו כל שנה, כולל כמה דגמים רבי מכר שפשוט תתאהבו בהם. השאיפה שלנו, מעל הכל, היא שיהיה לכן טוב – שתוכלו להתלבש יפה ונוח בבגדים איכותיים ואופנתיים, גם כשאתן בהריון, גם לאחר ההריון כאשר אתן מניקות ואף מעבר לכך.

הנה הקישור שהבטחנו לכן, לעמוד המוצר של ביטנונה, תנו הצצה ותראו כמה היא גאונית! אנחנו תמיד קשובות לשאלות, בקשות, שיתופים והתייעצויות – אז אל תתביישנה לפנות ולשאול.