סינר הנקה – המדריך לבחירת כיסוי הנקה

ייעודו של סינר ההנקה הוא לספק לאם את היכולת להניק בדיסקרטיות במראה אופנתי.סינר הנקה

היום ניתן למצוא כיסויי הנקה בעיצובים שונים בגזרות שונות שיתאימו לנוחות של התינוק והאם.

בעת הנקה בפומבי, חלק מהנשים מעדיפות ליצור צניעות באמצעות כיסוי הנקה. ישנם סוגים שונים של כיסויים, החל מכיסוי הנקה מאולתרים של, שמיכת תינוק, חולצת הנקה, חולצה רגילה מעל או מעיל.

על מנת לבחור את הכיסוי הטוב ביותר בהנקה, שקלי את הנוחות האישית, עובי וגודל של הכיסוי, ניידות, כביסות, ותכונות נוספות בעיצוב שעשוית להיות שימושיות, כמו כיסים, סמן הנקה, קיימים היום סינרי הנקה שמשלבים אוביקט משחק לתינוק בתוך חלל ההנקה שיוצר הסינר ועוד.

סינר הנקה מוצלח, צריך להסתיר כל האזורים החשופים, להיות קל מבחינת משקל, נוח לנשיאה בתיק, נוח בעת כביסה במכונה.

כיסוי הנקה צריך להיות מספיק גדול כדי לכסות את כל האזורים שאישה רוצה לכסות, לרוב כיסוי החזה או פלג הגוף העליון כולו שלך וכמובן כיסוי התינוק.

נשים גבוהות זקוקות לרוב לכיסויי רחב יותר מאשר נשים קטנות, יהיה זה רעיון טוב לנסות את סינר ההנקה לפני שתנסי להשתמש בו בפומבי.

עוד נתון חשוב בבחירה של סינר ההנקה הוא הקלות לשים את כיסוי ההנקה על עצמך ביד אחת. סינר קשת הוא דוגמא טובה לסינר שכזה בשל הקשת שיש בו.

קחי בחשבון שהכיסוי ישמש בעת הנקה מחוץ לבית, במקום ציבורי, כמו קניון, או אפילו תוך כדי שאיבה בעבודה.

כיסויים שונים יכול לשמש טוב יותר מאחרים לאירועים שונים. כיסוי סינר בסגנון קשת רצועה שהולך סביב הצוואר עשוי להיות אידיאלי להשגת פרטיות במהלך השאיבה

כיסוי פונצ’ו המכסה את פלג הגוף הקדמי והאחורי יכול להיות הכי טוב מחוץ לבית במזג אוויר קריר.

חשוב שהאם תרגיש כי לאחר שסינר ההנקה מונח עליה ועל התינוק יש מספיק אוויר ומרחב בשביל שהתינוק לא ירגיש לכוד.

בעת ההנקה חום גופה של האם עולה לאור פעולת ייצור החלב וקיימת הזעה מוגברת, את העובדה הזו יש לקחת בחשבון בעת בחירת כיסוי ההנקה, חשוב שעובי הבד יהיה דק. לא דק מדי בשביל שלא תיווצר שקיפות, אבל שכבה אחת של בד מספיקה.

שתי שכבות של בד יצרו חום מיותר ואינו מתאים לאקלים הישראלי החם כשאת מחוץ לבית וגם באזורים קרים קרוב לוודאי שלא תשהי בקור מחוץ לבית.

שימושים נוספים לסינרי קשת וכיסוי הנקה, ניתן ליצור הצללה של הסל קל עגלה, לולון.

בחירת צבע הסינר או הכיסוי, הסינר ילווה אותך תקופה ארוכה, המלצתי היא שתבחרי צבע יפה בעינייך ללא התחשבות במין היילוד, בחרי צבע אופנתי כפי שאת בוחרת לעצמך חולצה יפה.